Jobb

De ringde precis från jobbet och imorrn ska jag tydligen jobba från 9 - 17 eller ja jobba och jobba. Gå bredvid antar jag eftersom jag inte varit med på badet. Men på torsdag ska jag jobba kvällen och natten 16 - 09 suck. Trött hej.
Först var det tänkt att jag och en tjej skulle dela våra helger och därmed jobba varannan helg men nu blir det så att jag ska jobba var fjärde helg med start på lördag kl 14 till söndag kl 17. Det blir långt helgpass men det är skönare att vara ledig tre helger istället för att jobba varannan helg.

Kommentarer
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback