Arg!

Igår jobbade och på kvällen åkte jag till älsk fast egentligen borde jag inte gjort det för det var extremt svår att lämna den varma sängen och mys för att åka och jobba. Men jag kom upp och iväg i alla fall.
Har även varit i Askersund idag och köpt ett badkar :)
Sedan kom jag hem för att spela sims har fått sims 2 kul för familjen, glitter & glamour och arbetsliv. Jag gjorde som älsk sa men allt bara cp:a sig, sen blev jag så arg så jag avinstallerade alltihopa men jag får faktiskt inte bort kul för familjen, studentliv och arbetsliv så jag slår vad om att även om jag installerar om sims 2 kommer inte arbetsliv fungera. Och jag blir så arg! Onödigt att bli arg jag vet, men vad f*n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback