Lista

Eftersom jag fick tråkigt snodde jag en lista från Lisette:

Idag: Fika hos farmor, prat med sanna första gången på en månad.
Igår: Mys med älsk, filmen tretton.
Iförrgår: Ännu mer mys med älsk, presentera honom för farmor haha.
Imorgon: Hm?
Iövermorgon: Hm?

Humör just nu: säger som lisette ”slö och tråkig”.
Stjärntecken: Kräfta.
Väder: Sol, sol och sol.
Bästa egenskap: Jag är en bra lyssnare
Sämsta egenskap: Känslig.

Favoritmånad: Juni.
Tv eller film? Film.
Bok eller tidning? Både.
Bar eller nattklubb? Nattklubb definitivt.
Arbete eller skola? Skola.

Morgon eller kväll? Kväll.
Klädsel just nu? Grå mjukisbyxor, svart topp.
Sällskapsspel eller tv-spel? Tv-spel.
Kramas eller pussas? Pussas.
Promenad eller bio? Beror på humör.

Öl eller vin? Öl.
Godis eller snacks? Godis.
Byxor eller kjol? Kjol.
Senaste film: Tretton.
Komiker: Lisette hahaha :P

Skådespelare: Jake Gyllenhal
Artist: Winnerbäck, The Strokes
Barn? Skämtar du med mig? Fyra st ;)
Djur? Häst, hund, katt. Kossor är också söta :)
Utbildning: Omvårdnadslinjen.

Stamgäster på din blogg: Hm. Lisette?
Förhållande eller singel? Förhållande <3
Hetro, bi eller homo? Man vet väl inte förens man testat antar jag :P
Fotboll eller hockey? Fotboll.
Kärlek eller vänskap? Ingen vänskap utan kärlek, ingen kärlek utan vänskap.

Glasögon eller linser? Linser.
Storstad eller småstad? Om jag säger; hästskit, koskit och traktorer?
Stökigt eller städat? Städat.
Restaurang eller hemlagat? Hemlagat.
Tävling eller lek? Lek.

Jacka eller kappa? Jacka.
Stark eller svag? Mitt i mellan.
Hus eller lägenhet? Hus.
Brun eller blek? Mellan.
Favoritbutik: Glitter.

Favoritnöje: Böcker, mys, festa, musik.
Favoritmat: Friterade räkor.
Fjantig eller tuff? Föröker väl vara tuff men det fungerar nog inte..
Händer eller fötter? Händer (kompisarna förstår nog varför haha)
Sparare eller slösare? Går i perioder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback