kvällsdop

Igår var jag och lisette nere i örlen runt elva-tiden för att ta ett kvällsdop. Trodde det skulle vara kallt men det var underbart. Roligt hade jag ialla fall. Speciellt när två killar kom ut på bryggan. Så lama haha

- så vad gör ni då? badar kanske?
- jupp.
- happ i vattnet antar jag?

- ja dom sitter där borta. ja vi satt där borta också. ja fast inte nu. nu står vi ju här. men vi ska snart gå dit igen och erhm sätta oss.
hahaha jösses jag hade svårt att inte garva.

och i väntan på att lisette skulle komma och hämta mig efter hennes jobb tog jag lite kort. ni får nöjet att se två bilder på mig här nedan:

49932-9
(Fråga mig inte)

49932-8
(fråga mig absolut inte vad jag gör här)


Kommentarer
Postat av: Anonym

-"Öh nej det var inte dom"
-"Nej, ni är inte dom vi trodde det var"
-"Men ni lät likadant som dom"

hahahahahahhaha

2006-07-26 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback