Resume

Det var ett tag sen jag skrev här men nu blir det en sammanfattning:

Måndag:
Var på tidaholms museum och kollade på Elisabeth Ohlson-Wallin samlingsutställning där hennes utställning "Ecce homo" var med. Ett utställning som jag tipsar om. Senare på kvällen åkte jag till älsk.

Tisdag:
In till skövde, gick runt och kollade på stan medans älsk tränade till uppskrivningen. Jag köpte rengöring till ansiktet och ett skrivhäfte. Sedan tillbaks hem till älsk, där han bakade scones (som var väldigt torrt, det smulades sönder haha) sedan läste vi resten av kvällen.

Onsdag:
In till Hjo (varav bussen missade mig först på skövdevägen, gjorde tvärnit, backade tillbaka och sa "förlåt. Det var inte första gången jag missade den busshållplatsen") tidigt på morgonen för att hämta saker hos sanna, sedan satt jag en timme i parken och läste och väntade på bussen som gick till skövde. När jag kom hem väntade en efterlängtad sak på mitt rum. Mina skor! Gosh de var fina och de passade perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback