Islandshäst

Jösses vad jag är utmattad. Igår var jag och lisette ute och gick med mulle och sumo. Vi gick en mil. haha För varje backe som kom trodde jag vi skulle dö :P Mulle stack iväg en gång också, skithund. Vi gick ungefär halv tolv och fick en chock när vi kom tillbaks till bilen och såg att klocka var tjugo över två. Nästan tre timmar haha.

Idag har jag varit på turridning och ridit islandshäst. Det var underbart! Tölten var helt fantastiskt. Och när vi skulle galoppera sa hon att vi bara skulle släppa på hästarna så de fick springa och jädrans vilken fart vi for iväg i. Och när jag trodde att det inte kunde gå snabbare började den galoppera ännu fortare. Jag har inte galopperat på nästan tre år så jag tyckte det var underbart. Jag satt och skrattade för mig själv när vi galopperade :) Rida islandshäst tänker jag göra fler gånger det är en sak som är säker!

Ikväll börjar one three hill

Kommentarer
Postat av: Camilla

En gång islandshäst, alltid islandshäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback